Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[SKIRM] 20.01.2019 CQB CITY
#1
20.01.2019 CQB CITY

[Bild: event-cqb-city-airsoftadventures-nl-700x241.jpg]


Fahre mal wieder ne kleine runde zocken. falls sich wer anschließen möchte....

AIRSOFT SKIRM @ CQB-CITY ARNHEM !!!!!!
Adres gegevens: AirsoftAdventures.nl Meijnerswijk 13a 6841 HA ARNHEM Openingstijden voor de open Skirm zullen zijn: -

09:00 uur poort open - 09:45 uur briefing - 10:00 uur aanvang skirm - Ongeveer tussen 12:00-13:00 uur pauze - 16:00 einde Skirm max van 40 spelers ( vol = vol)

Kosten: Toegangsprijs € 25,- Ook evt huurkits aanwezig, kosten hiervoor bedragen €30,- Betaling dient te worden voldaan op de dag/locatie contact en/of pin.Eigen replica’s meenemen kan alleen door leden van de NABV, officiële introducés of buitenlanders met een NABV ontheffing! Tevens is er voldoende gratis parkeergelegenheid aanwezig.

Denk aan de volgende punten voordat je vertrek: - Jouw NABV pas- Jouw legitimatie -Veiligheidshesje -Specifieke regels: Max 360 FPS (AEG | CO2 | Gas) 360 FPS (perslucht tournament lock verplicht),

Semi-auto indoor 5 meter pang regel. - De kantine zal deze dag open zijn (uitgebreid aanbod van eten en drinken)Wanneer kunt u meespelen ? • U bent lid van de NABV. • U bent aangemeld als introduce door een lid van de NABV. • Indien u niet in Nederland woonachtig bent, dan dient u een vrijstelling aan te vragen. • Als introduce van Paintballworld, u huurt dus dan een introduce pakket ( AEG, fullface masker, overall, bb’s, tactical vest.)

Bij een No-Show, niet opdagen bij de skirm waarvoor je jezelf wel heb ingeschreven, maken wij een notitie en geven wij dit door aan de NABV. Daarnaast zullen er sancties worden genomen bij meervoudige No-Shows. Bij hinder z.s.m. laten weten aan de organisatie. Om jezelf in te schrijven volg dan de informatie op de website van de
www.airsoftadventures.nl

   Locatie:
   Meijnerswijk 13a
   6841HA Arnhem

NABV: https://mijn.nabv.nl/event/requestexemption/id/17358


1. Assassin
2.Moatin
3.Proteus
4,
5.
6.
7.
Regeln fürs überleben:
1. Fitness 

2. Doppelt hält besser
...
7. Reise leicht
8. Such dir einen knallharten Partner
...
17. spiele nicht den Helden, Spiel den Held
18. Aufwärmen
...
22. Sind Zweifel am Start, hab ‘nen Ausweg parat
29. Haltet euch den Rücken frei
...
32. Genieße die kleinen Dinge
1 Jahr im Dienst3 Jahre im DienstTapferkeitsmedaille 3. KlasseBlutsorden 3. KlasseFür das Team!
Antworten
#2
ich sag mal vorsichtig dabei
Magie=Physik/Wollen. Muss man wissen!
1 Jahr im Dienst3 Jahre im Dienst5 Jahre im DienstTapferkeitsmedaille 3. KlasseBlutsorden 3. KlasseFür das Team!Dark Emergency 2014
Antworten
#3
eine woche vorher melde ich an
Regeln fürs überleben:
1. Fitness 

2. Doppelt hält besser
...
7. Reise leicht
8. Such dir einen knallharten Partner
...
17. spiele nicht den Helden, Spiel den Held
18. Aufwärmen
...
22. Sind Zweifel am Start, hab ‘nen Ausweg parat
29. Haltet euch den Rücken frei
...
32. Genieße die kleinen Dinge
1 Jahr im Dienst3 Jahre im DienstTapferkeitsmedaille 3. KlasseBlutsorden 3. KlasseFür das Team!
Antworten
#4
Weiß nicht ob ich in der Probezeit schon nach einem freien Sonntag fragen möchte, aber ich schau mal was sich machen lässt Wink
1 Jahr im Dienst3 Jahre im DienstTapferkeitsmedaille 3. KlasseBlutsorden 1. KlasseBlutsorden 2. KlasseBlutsorden 3. KlasseMit dem MesserDark Emergency 2014Tschernobyl
Antworten
#5
Ich fahre gerne mit. Dann kommt der Junge Mal wieder an die Luft ?
1 Jahr im DienstTapferkeitsmedaille 3. KlasseFür das Team!
Antworten
#6
wenn du an Korschenbroich vorbei kommst, wäre es möglich mich mitzunehmen? Spritgeld versteht sich von selbst Wink
Magie=Physik/Wollen. Muss man wissen!
1 Jahr im Dienst3 Jahre im Dienst5 Jahre im DienstTapferkeitsmedaille 3. KlasseBlutsorden 3. KlasseFür das Team!Dark Emergency 2014
Antworten


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste